Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;
Όλες οι παραγγελίες πριν αποσταλούν, επιβεβαιώνονται τηλεφωνικά, από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας! Οπότε από την ημέρα επιβεβαίωσης σε 1-3 εργάσιμες ημέρες το δέμα είναι στα χέρια σας.
Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί πριν τις 13:00, φεύγει από εμάς την ίδια μέρα.
Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί μετά τις 13:00, φεύγει από εμάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί Σαββατοκύριακο, φεύγει από εμάς Δευτέρα.
Με ποια εταιρία courier θα αποσταλεί η παραγγελία μου;
Η αποστολή ή παραλαβή της παραγγελίας σας γίνεται με τις ακόλουθες εταιρείες
Αθήνα: Red Courier, Ελ.Βενιζέλου 317, Καλλιθέα, 2103460343
Υπόλοιπη Ελλάδα: ACS Courier , EΛΤΑ Courier
BOX NOW Express σε όλα τα σημεία που εξυπηρετεί.
Προσοχή: Εάν η περιοχή θεωρείται από την εταιρεία courier γεωγραφικά ή χιλιομετρικά δυσπρόσιτη, η παραλαβή του δέματος θα πρέπει να γίνει από τα γραφεία του συνεργάτη μας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε το δέμα να έρθει στην Δυσπρόσιτη περιοχή σας επιβαρύνεστε με τα εξτρά έξοδα της υπηρεσίας Παράδοση σε ΔΠ, του οποίου το κόστος είναι +3€
Χρόνοι Αποστολής:
Αττική: 1-2 εργάσιμες ημέρες
Υπόλοιπη Ελλάδα: 2-5 εργάσιμες ημέρες
Σε περίπτωση καθυστέρησης επικοινωνήστε μαζί μας στο info@regalis.gr ή ώστε να λύσουμε το πρόβλημα για εσάς.
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ | ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ | ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ |
Εντός Αττικής Red Courier | 1-2 | 3.5€ | 3.5€ |
Ηπειρωτική & Νησιωτική Ελλάδα | 1-3 | 3.5€ | 3.5€ |
Δυσπρόσιτες Περιοχές* | 4-7 | 6€ | 3.5€ |
*Δυσπρόσιτες χαρακτηρίζονται οι περιοχές σύμφωνα με τις εταιρείες ταχυμεταφορών.
BOX NOW Express (Παράδοση σε 1-2 ημέρες) – 3.50€ ( ΔΩΡΕΑΝ με αγορές άνω των 60€ )
Οι αποστολές πραγματοποιούνται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Red Courier για Αθήνα και η ACS για επαρχία . Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπου ενημερώνεστε για την καταχώρηση της, στο οποίο θα αναγράφονται αναλυτικά όλα τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Κατόπιν ελέγχου της παραγγελίας και της διαθεσιμότητας των προϊόντων, μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματός σας μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα απλά με το να συνδεθείτε στο Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ και να πατήσετε προβολή στην αντίστοιχη παραγγελία σας.
Τι γίνεται αν απουσιάζω κατά τη διάρκεια τη παράδοσης;
Ο διανομέας που εξυπηρετεί την περιοχή σας, θα επικοινωνήσει μαζί σας για να κανονίσετε νέα ημέρα και ώρα παράδοσης. Εάν και εφόσον δεν σας καλέσουν, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Μπορώ να ορίσω διαφορετική διεύθυνση παράδοσης ;
Φυσικά. Μπορείτε να ορίσετε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης σε περίπτωση που η παραγγελία σας προορίζεται για δώρο ή θέλετε να την παραλάβετε στην διεύθυνση εργασίας σας. Μπορείτε να αποθηκεύσετε μία νέα διεύθυνση στον λογαριασμό σας και να την επιλέξετε κατά την διαδικασία πληρωμής ή να μας ενημερώσετε μέσω του πεδίου σχολίων.
Προσοχή: Υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει μία μικρή καθυστέρηση, σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο. Εμείς στην περίπτωση αυτή, θα σας ενημερώσουμε με προσωπικό email, για την πορεία της παραγγελίας σας.